Məşq pəhrizdən önəmlidirmi?

Məsələ bel ölçünüzü azaltmağa gəldikdə, ağır metallar pəhriz qidaları modasını yeyir. Hədəflərinizi əzib keçin.
"Qarın əzələləri mətbəxdə edilir" və ya "Bu işin 90%-i pəhrizdir". Eyni mesaj bizə illərlə verildi: Yediyinizi dəyişdirmək uzun perspektivdə şəklə girməyin ən dəqiq yoludur. Sisteminizi həm məşq, həm də qidalanma rejimi ilə birlikdə yeni başlamadan çəkiyə heç bir zaman istədiyiniz şəkildə nəticə çıxmayacaq.

Sietldən Fred Hatçinson Cancer Research Center, həddindən artıq çəkili iştirakçılar üzərində təsadüfi sınaqlar aparanda bunu təsdiqlədi: Yağ itkisi mövzusunda təmiz qidalanma, yaxşı qidalanma ilə idman növün simbiozu qədər təsirli olmağın yanına yaxınlaşmışdır. Bundan başqa, ərzaq istehlakına olan bağlılığımız, bizi daha mühüm və gərginliyi olan statistikalardan uzaqlaşdırır. 2009-da aparılan bir işdə, fəaliyyət səviyyələri nəzərə aldıqda pis kardiorespirator formanın kişi ölümlərinin haradasa 17 %-ni, köklüyü isə yalnız 3 % üzrə olduğu irəli sürüldü.

Bir sözlə, hərəkət etməyə başlasanız yaxşı edərsiniz. İnsanlar buna qarşı çıxmaz. Nizamlı fitness vərdişi təqdirəlayiq olsa da, pəhriz vasitəsilə orqanizm kompozisiya sürətli dəyişiklikləri yenə də qazanardınız. Karbohidratları buraxmaq göbəklə ehtiyat rezindən iki həftədə xilas olmağınıza köməkçi olursa daha sağlam bir həyat tərzinə sadiq qalmaq üçün motivasiya olacaqsınız, deyilmi? Səhv. Beş il sonra, pəhriz edənlərin 95%-i başladığı yerə qayıdacaq və 41 %-i itirdiyindən daha çox kilo almış olacaq. Bir işdə, özünüzü kilo vermə diyə adlandırılan o bəslənmə proqramlarına məruz qoymayın gələcəkdə həddən artıq çəkili olma ehtimalınızı iki dəfə çıxardığı belə görülüb. Qidalanma vərdişlərinizə çox sürətli bir şəkildə dəyişdikdə metabolizmin yavaşıyır və hər bir kalori yapışaraq kilo itkisini daha da çətinləşdirir. İstər ketojenik istər maye pəhrizləri olsun, qısa müddətli və ya davam etdirməsi çətin olan hər cür plana qarşı şübhəli olmağımın səbəbi də bu. Hər hansı bir şeyə bir ildən daha qısa müddət sadiq qalsanız, bədəninizə uyğunlaşması üçün yetərli vaxtı verməmiş olarsınız.

Planların uzunmüddətli olmasını təmin edən məşqdir. Tək başına da faydalı olmaqla yanaşı, məşqin pəhrizə riayət etmə nöqtəsində açar rol oynadığı sübut olunmuşdur. Bir çoxumuz iştaha müqavimət göstərmək üçün lazım olan zehni dözümü kiçik görürük, ancaq araşdırma, az miqdarda fiziki fəallığın belə iradə gücləndirməyə yardımçı olduğunu göstərir. Hollandiyadan bir tədqiqatda, bir məşqlər adi yaratmağın öz nəzarəti ciddi dərəcədə artırdığı nəticəsinə çatıldı. Bu isə böyük ehtimalla idman növünün beynin ön hissəsindəki qan axınını artırmasından irəli gəlir. Bu da idman zalına getmək yalnız ürək-damar formanızı, əzələ vəziyyətinizi, qan təzyiqiniz və duyğu vəziyyətinizi inkişaf etdirməklə kifayətlənməyib, eyni zamanda sizi fast foodun cazibəsinə qarşı gücləndirdiyi mənasına gəlir. Eynisini isə buruq kələmli smoothieniz üçün demək olmaz.

Ağır məşqlər edirsinizsə, altdan-altdan bir payla yeməyə meyilli ciddiliyini qırmaqdan qorxmayın. Dəyişiklik üçün yalnız ərzaqlara inansanız səhv etmə payınız yoxdur. Məşqlər olmadan əlavə kalori yandıra bilməzsiniz. 2019-un ən qənaətbəxş iliniz qalması üçün idman ayaqqabılarınızı bağlayın.

AĞIRLIĞA DƏYƏR VERİN

"həddindən artıq çəkili" insanların yarısının əslində formada olduğunu və "sağlam" iplərə malik şəxslərin üçdə birinin formada olmadığını gördü.

YANDIRIB DAĞIDIN

Kilo alıb verdiyiniz sonu gəlməyən pəhrizlər erkən ölüm riskini iki dəfə artırır və qəlb böhranı və ya iflic riskini ciddi dərəcədə artırır.

SADƏ TORT

İradələrinin çox yüksək olduğunu qeyd edən və pəhriz saxlayan şəxslər, tezliklə ilk uğursuz olanlardır. Bunun səbəbi, həvəsləndirici şeylərdən çəkinmək üçün daha az səy göstərmələridir.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.