Yürüşün 10 faydası

Yürüş etmək insana həm ruh, həm sağlamlıq baxımından yaxşı gəlir. Məhz yürüş edərkən diqqət edilməsi lazım olan 10 qayda.
İdmanın, təbiətdə yürüş etməyin artıq bir müalicə şəkli halına çevrildiyini söyləyən Liv Hospital Ailə Həkimi Mütəxəssisi Doktor Öğr. Gör. "Yerimək, zaman, məkan tanımadan bütün şərtlər altında keçirilməsi mümkün bir idmandır" deyir. Doktor Öğr. Gör Çatan Ağayev yürüş edərkən diqqət edilməsi vacib olan məqamlara toxunub.

Yürüşün fayda verməsi üçün geyimlərə və yeməklərə də diqqət etmək lazımdır. Yürüş edərkən çıxışın yaxşı olmasında geyimlərin təsiri böyükdür. Paltarlar tərləməyə mane olmamalı, buna qarşılıq xarici şərtlərdən də adamı qorumalıdır.

Soyuq havalarda aparılan intensiv idman və yürüş ürək xəstəliyi və yüksək təzyiq riskini artıracağı üçün soyuqdan qorunmaq vacibdir. Amma gündə yarım saat gəzmək belə təzyiqin nəzarət edilməsində və şəkər xəstəliyinin müalicəsində əhəmiyyətlidir.

Yürüş edərkən ayaq sağlamlığına da diqqət edilməlidir. Uyğun və aşağı yumşaqlığı doğru seçilmiş idman ayaqqabısı çıxışı artırır. Təbiət yürüşlərində günəşdən təsirlənməmək üçün eynək taxmalı, şlyapa ilə, ya da kremlərlə açıq yerlərin qorunması zərərlərin yaranmasına mane olur.

Yürüş öncəsi və yeriş zamanı yeyilib içilənlər də əhəmiyyətlidir. Yürüşdən təxminən bir saat əvvəl asan həzm edilən karbohidrat, gümrah yürüş keçirilməsinə yardımçı olur. Eyni şəkildə yürüş sonrası da boşalan karbohidrat anbarlarını əzələləri ərimədən doldurmaq üçün bir meyvə yeyilməlidir.

Su isə yeriş zamanı zaman güdmədən nizamlı istehlak edilməsi lazımdır. Susma hissini gözləmədən 10 dəqiqədə bir içiləcək bir neçə qurtum su yürüşün yaxşı keçməsini təmin edəcəyi kimi yürüş sonra yaranacaq yorğunluğa da mane olacaq.

Yürüş və məşq etməmək qədər ifrat və ya yanlış aparılan tədqiqatlar da zərərlidir. Əgər əlillik araya girərsə faydadan çox zərər gətirəcəkdir. Bu səbəblə həvəskar və ya professional idman edən ya da yeriyən hər kəsin keçməməsi lazım olan ilk qayda odur.

Keçiriləcək idmanın və yeriməyin intensivliyi və müddəti adamdan adama dəyişir. İnsan öz məhdudiyyətlərini bilməli və onun sərhədlərinə qədər yürüş etməlidir. Kobud şəkildə desək yaşa uyğun ürək sürətinin 60-80 %-i yaxşı məşq tempidir.

Həftənin ən az dörd günü yürüş edilməlidir. Ürək, ortopedik, görmə kimi narahatlıqları olmayanlar saatda 6 km yəni tərlədəcək sürətlə addımlayır. Beləliklə, ürək damar sistemi bu tempə uyğunlaşmaq üçün bir səyin içinə girəcək sürətini artıracaq və özünə yeni bir səviyyə verəcəkdir.

Hər kəsin öz bioloji idman saatı fərqlidir. Məşq edənlər bunu hiss edir və bilir. Günün müəyyən saatlarında çıxış yaxşı başqa bir saatda yetişsinlər tempə çatmaq mümkün olmayacaqdır. Amma səhər saatları yürüş üçün çox üstünlük verilməməlidir.

Xüsusilə yüksək təzyiqi olanların günün ilk saatlarında yuxudan oyanma hormonlarının təsiri ilə təzyiq daha yüksək olur. Üzərinə əlavə olunan yorğunluqla bu çətinlik daha çox hiss edilir. Bu səbəblə yürüş üçün bu insanlar daha çox günortadan sonrakı saatları seçim etməlidir.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.